۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

Botanical garden


Botanical garden
بوتانیکال گاردن

به قول(قل) دکتر فاضل: یه روز بعدازظهر گفتیم بیکاریم چیکار کنیم به پیشنهاد ایشون قرار شد بریم botanical garden این بوتانیکال گاردن یه باغی هست که توش انواع اقسام گل و گیاه توش هست خلاصه ماهم سوار مموش دکتر شدیم و راهی botanical garden شدیم بعد از 20 دقیقه رسیدم هرکاری کردیم به ورودی باغ بقبولونیم که ما دانشجو هستیم و نباید ورودی بدیم یارو قبول نکرد و گفت این باغ خصوصی هست و باید ورودی بدید ماهم  گردنمون از مو نازک تر مجبور به ورودی بعد هم ازمون پرسید دوربین دارید من هم که سابقه باغ وحش رو داشتم و می دونستم برای دوربین باید یه ورودی دیگه به پردازم گفتم نه دوربین ندارم بعد که رفتیم داخل خلاصه دوربین رو از کوله پشتی معروف در آوردیم و شروع کردیم به عکاسی .
توی این باغ انواع اقسام کاکتوس هم وجود داشت 
کاکتوس ها
شما به کاکتوس نگاه کنید
 این عکس رو هم گرفتم قابل توجه برادران و خواهران عزیز در گشت ارشاد که توی جای جای این پارک می تونن شاهد این صحنه های دلخراش و غیر انسانی باشن و می توانند از ثواب امر به معروف و نهی از منکر در کوله بار الهی خود بهرمند شوند.
این عکس هم کاملا تصادفی بوده

کاکتوس
سنجاب
توی حیدرآباد شما از این سنجاب ها زیاد می تونید ببینید .
دکتر فاضل




نمایی دیگر از این باغ زیبا
درخت نارگیل
درخت هایی که پشت سرم می بینید درختهای نارگیل هستش و اون توپ کوچولویی رو که می بینید نارگیل هستش

نمایی دیگر از botanical garden

من و کلبه


جای برادران گشت ارشاد توی این کلبه های پشت سر من حسابی خالی بود.

دکتر ماجرا ساز
وقتی داشتیم این عکس رو می گرفتیم یه دفعه دیدیم از پشت سر ما یکی داره داد میزنه و داره می یاد سمت ما دیدم طرف مسلمونه بعد فهمدم فکر کرده ما داریم از اون و دوست دخترش(شاید هم نامزد) عکس می گیریم واسه همین اومد سمت ما منم عکس رو بهش نشون دادم که نه بابا ما از تو عکس نگرفتیم برو راحت باش (حالشو ببر. والااااااااااا)
گفتم جای عزیزان گشت ارشاد خالی نبودن دیگه وگرنه ما رو ارشاد می کردن که از سوژه های مشکوک عکس نگیریم. 
این هم یه کاکتوس بزرگ
نمایی دیگر از botanical garden
همونطور که می دونید توی لینک دانلود سری کامل عکس ها شما می تونید عکس های بیشتری رو ببینید.


۱ نظر:

  1. جدا به این مسئله که چشمام فیلتر سرخود شده پی بردم! توی عکس دوم اولش اصلا نفهمیدم غیر از کاکتوس چیز دیگه ای هم توی عکسه =))
    امان از گشت ارشاد و تاثیراتش

    پاسخحذف