۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

آرایشگاه در هند

امروز بالاخره بعد از چند رفت و اومد رفتیم آرایشگاه .
نمایی از آرایشگاه
از وقتی که اومده بودم هند نرفته بودم آرایشگاه تا امروز که بالاخره تصمیم گرفتیم بریم آرایشگاه البته این رو هم بگم که تقریبا دو هفته پیش وسایل آرایشگاه رو خریده بودیم .
اینجا هم می تونید مثل ایران برای خودتون وسایل آرایشگاه شخصی داشته باشید که پیشنهاد من هم اینه که حتما وسایل آرایش شخصی خودتون رو داشته باشید هزینشم چیزی نمیشه تقریبا با 5000 تومن می تونید وسیایل خوبی تهیه کنید اینجا هم مثل ایران آرایشگاه های بانوان و آقایون جدا هست البته آرایشگاه های مختلط هم داره .
برای اصلاح سر با یه مدل معمولی از شما 50 روپیه می گیرن .
اول ابوذر بود
اول ابوذر رو فرستادیم زیر تیغ استاد سلمانی .
نمایی داخل آرایشگاه
اینم یه مشتری هندی هستش که داره جناب آقای آرایشگر موهاشو رنگ میکنه توی هند رنگ کردن موی مردها هم همانند موهای خانم ها یه امر عادی و معمولی هستش .
بدون شرح
 وقتی که داشت موی ابوذر رو کوتاه می کرد من بیکار بودم و شروع کردم از این طرف اونطرف عکس گرفتن. 
اینجانب
بعد هم نوبت به من رسید و موهام رو کوتا کردم.
در کل آرایشگاه بدی نبود و آرایشگرش هم ای بدک نبود .
وقتی که داشتم این پست رو درباره آراشگاه می نوشتم یاد این شعر اوفتادم:

               سرم را سر سری متراش ای استاد سلمانی                      که ما هم در دیار خود سری داریم سامانی 

نمی دونم این شعر برای کیه ولی شعر جالبی به نظرم.  راستی دارم یه مطلب آماده می کنم به نام واقعیت زندگی در هندوستان که دارم در حال حاضر عکس های این مجموعه رو تهیه می کنم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر