۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

گوشت در هندوستان


اگه خاطرتون باشه چند وقت پیش یه پست گذاشتم درباره تنقلات و خوردنی ها در هندوستان و مخصوصا شهر حیدرآباد یعنی شهری که من توش زندگی می کنم و قرار بود درباره گوشت هم یه مطلب رو وبلاگ بذارم  چند وقت پیشا که رفته بودم بیرون یعنی همون روزی که درباره تنقلات مطلب گذاشتم این عکس ها رو گرفتم .
توی هندوستان گوشت هر جانداری رو که بخواد می تونید پیدا کنید ولی بستگی داره چه گوشتی بخواد مثلا هیچ وقت نمی تونید از محله هندوها گوشت گاو پیدا کنید یا نمی تونید توی محله مسلمونا گوشت گراز پیدا کنید ولی توی حیدرآباد همه مدل گوشت می تونید پیدا کنید گوشت هایی که اینجا مصرفشون عادی (بسته به محل) عبارتند از گوشت گاو، بز، گراز،ماهی، کوسه، مرغ،خرگوش و ...
قیمت گوشتها هم اینجا متفاوت هستش برای مثال گوشت گاو کیلویی 120 روپیه گوشت بز بدون استخون 350 روپیه با استخون 280 روپیه و.....

فروشگاه گوشت فروشی روبروی دانشگاه
توی این فروشگاه گوشت فروشی که روبروی دانشگاه JNTU هستش می تونید گوشت مرغ، بز، خرگوش، ماهی و ... رو تهیه کنید ولی ما خودمون فقط ازش گوشت مرغ و بز می خریم اینکه همش می نویسم بز برای اینه که توی وبلاگ باقی دوستان که نگاه می کنید همش قیمت گوشت گوسفندی دادن ولی اینجا من تا به امروز گوسفند ندیدم اینا هم میگن ماتن که به انگلیسی همون Goat  میشه توی همین فروشگاه اگه دوست داشته باشید گوشتی که خرید می کنید ذبحش حلال باشه به فروشنده میگید بعد یه قصاب مسلمون می یاد به مرغه آب میده بعد بسم الله میگه بعد سر مرغ بدبختو میکشه پوستشو میگیره تیکه تیکه میکنه میده به شما مرغ کیلویی 150 روپیه هستش

گوشت بز
کله پاچه
انواع ماهی ها
توی این فروشگاه شما می تونید انواع ماهی ها رو خرید کنید ولی من پیشنهاد می کنم برای ماهی از بازاری که روزهای یکشنبه کنار دانشگاه هست ماهی بخرید هم ارزونتر هستی هم اینکه تازه هستش.
خرچنگ
توی این فروشگاه هم گوشت خام میفروشن هم غذای آماده ولی من تا به حال از غذاهای آمادش امتحان نکردم.
اینم یه چیزی هست شبیه دیزی های خودمون

غذای آماده

غذای آماده

پرسنل فروشگاه


 اکه خاطرتون باشه توی پستهای قبلی گفتم هندی عاشق این هستن که ازشون عکس بگیرید. وقتی رفتیم توی این فروشگاه دوربین دستم بود این دختر خانومی که می بنید توی عکس از همه مودب تر واستاده همش اسرار می کرد ازش عکس بگیریم واسه همین هم یه عکس یادگاری با چند تا از پرسنل فروشگاه گرفتم وقتی هم که داشتیم می رفتیم رئیس فروشگاه به ما گفت این Big Monkey  هستش . 
چند روز بعدش که رفته بودیم بیرون کنار خیابون اصلی دیدیم بو میاد نگاه که کردیم دیدیم یه بابایی داره توی یه دونه از این کپرها داره موهای کله پاچه جز میده این عکس رو هم اونجا گرفتم.
آماده کردن کله پاچه کنار خیابون

مرد کنار خیابون

پاچه ی بز
دانلود سری کامل عکس ها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر