۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

خبرنامه

چندی پیش وبلاگی تحت نام انجمن غیر اسلامی دانشجویان ایرانی در هند عکس هایی با ذکر منبع از وبلاگ من www.marcopolo.co.nr درج کرده بود و تعدادی از دوستان و دانشجویان هم از من مرتب سوال می کنند که آیا این وبلاگ برای من هست و آیا با این وبلاگ در ارتباط هستم یا خیر؟



 باید همین جا ذکر کنم من نه مدیر این وبلاگ را می شناسم و نه درباره آنها اطلاعی دارم. تنها این وبلاگ چند عکس از روی وبلاگ من با ذکر منبع درج کرده بود.
 من فقط در وبلاگ شخصی خودم دیدگاه های خود را می نویسم و این تنها وبلاگی هست که درباره هند می نویسم و یه سایت هم دارم که درباره رشته خودم می نویسم  .
نکته : سایتی های که با آنها در ارتباط هستم در قسمت سمت راست پائین وبلاگم تحت عنوان "دوستان من " به عنوان سایت مورد قبول تایید می کنم .


۲ نظر:

  1. فعلا که از وبلاگ تو داره خوب تعریف می کنه شاید هم یکی از آن بیست و سه نفر باشی قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را

    پاسخحذف
  2. این پستی که زدم فقط یه پست خبری بود و اطلا هم اصراری ندارم کسی چیزی رو باور کنه یا نکنه

    صلاح مملکت خویش خسروان دانند

    پاسخحذف