۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

پلیس در هندوستان

امروز رفتم اداره پلیس و یه شکایت نامه از شرکتی که ازش اینترنت گرفتم تسلیم پلیس حیدرآباد یا بهتر بگم سایبر آباد کردم.
قضیه از اینجا شروع میشه که چند وقت پیش از سمت شرکتی که من ازش اینترنت گرفتم Airtel  یه قبض اینترنت اومد که توش نوشته بود 411 روپیه به عنوان مالیات باید به شرکت پرداخت کنم چون توی هند هر چیزی که شما می خرید باید براش مالیات پرداخت بکنید توی ایران هم کم کم داره همینطوری میشه خلاصه ما گفتیم باشه گردنمون از مو نازک تر این مالیات شما رو هم پرداخت می کنیم.
خلاصه اون Agent ی که برای ما اومده اینترنت رو نصب کرده بود اومد خونه چون گفته بود که نیازی نیست خودت به شرکت مراجعه بکنی و پول رو بدی. پول و قبض رو به من بده خودم پرداخت می کنم ما هم اعتماد کردیم و پول رو دادیم به این طرف یه دو هفته ای کشید و خبری نشد هرچی باهاش تماس می گرفتم، می گفت فردا می یارم منم که درگیر خونه عوض کردن، وقت نمی کردم بهش زنگ بزنم بگم این قبض پرداختی رو بیار می خوام خونه رو عوض کنم باید اینترنتم رو منتقل کنم خلاصه تا دیروز هرچی ما زنگ می زنیم این داره مارو می پیچونه ما هم عصبانی شدیم تصمیم گرفتیم بریم پلیس سرتونو درد نیارم رفتیم پلیس یه شکایت نامه بلند بالا نوشتیم دادیم به افسر پلیس اون هم دوتا مامور داد بریم حال طرف رو بگیریم یارو که تا چند لحظه پیش داشت پررو بازی در می یاورد وقتی دید من جدی جدی پلیس آوردم بی خیال شد به غلط کردم افتاد من هم هنوز به خونه نرسیده بودم که هم خونه ایم زنگ زد که بابا اعتبار، ترسناک این یارو قبض پرداختی رو برات آورده اومدیم خونه دیدیم بله قبض رسیده خونه پرداخت شده البته یه چند تا مشکل توش داره ولی با شرکت که تماس گرفتم گفت نه مساله ای نیست حالا نمی دونم واقعا قضیه حل شده یا نه.
کل این داستن رو گفتم که بگم هندی ها از پلیس خیلی می ترسن و ازش حساب می برن البته این چیزی هست که من خودم تا به امروز شاهدش بودم ممکنه بعدها نظرم عوض بشه ولی فعلا که هم برخورد خوب رو از پلیس دیدیم و هم کارمون انجام شد بازم تاکید می کنم اینجا هنده و همه چی نسبی فعلا که مشکل ما حل شده.
اینم یه چند تا عکس از پلیس های هندی عکس ها رو از روی اینترنت گرفتم (منبع گو گل)
این مدل پلیس شما رو یاده چی میندازه

توضیح بالا

توضیح بالا
من امروز با یه همچین صحنه ای رو برو شدم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر