۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

تقدیر و تشکر از شما

امروز داشتم یکی از قدیمی ترین Counter ها و معتبرترین اون ها که مربوط به خود شرکت Google می باشد رو چک می کردم و دیدم از 2000 بازدید گذشته و این باعث افتخار بنده هست که تونستم توی این مدت کوتاه اعتماد شما دوستان عزیز رو جلب کنم که به مطالب بنده گوشه چشمی داشته باشید و اونها رو مطالعه کنید و درباره اونها نظر بدهید و نکته جالب برای خودم این بود که تعداد لینک هایی که به صورت مستقیم روی وبلاگ می آیند هم زیاد شده و این نیز باعث افتخار بنده هست که تعدادی از دوستان بسیار عزیز مطالب وبلاگ بنده رو دنبال می کنند ولی برای اینکه بازدهی این وبلاگ که برای آشنایی شما دوستان عزیز با هند و ادامه تحصیل توی هندوستان و زندگی و کل موضوعاتی که درباره هند می باشد، خوشحال می شم که اندک زمانی از وقت پر ارزشتون رو به این موضوع اختصاص بدهید که درباره این وبلاگ پیشنهاد و یا انتقادهایی رو که دارید رو برام تو قسمت نظرها ارسال کنید تا بتونم با توجه به سلیقه شما بزرگواران مطالب جدید رو آماده بکنم

جهت ارسال نطراتتون می تونید در پایین این مطلب و هر مطلبی که پست می کنم روی دکمه زیر فشار دهید و مطالب تون رو بنویسد.

منتظر نظرات گرانبهای شما عزیزان هستم

۲ نظر:

  1. حميد جان بسيار زيبا و شيرين مينويسی و من هميشه وبلاگ تو دوست عزيز را از طريق گودر دنبال ميكنم.

    پاسخحذف
  2. سپاسگزارم سامان جان شما به بنده لطف دارید

    پاسخحذف