۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

تولد تولد تولدت مبارک

الان که دارم این پست رو می نویسم دوست عزیزم ابوذر در خواب و حتما داره خواب های قشنگ، قشنگ میبنه الان ساعت دقیقا 4:11 دقیقه صبح به وقت حیدرآباد هستش پس از همین جا تولدت رو بهت تبریک می گم و برات آرزوی موفقیت و کامیابی می کنم .

راستی گفتیم توی این وبلاگ ها و این وب سایتا یه دوری بزنیم یه دونه از این شعرهای تبیریک تولد پیدا کنیم بزاریم بد نیست خلاصه هرچی پیدا کردیم از این مدلا بود :


امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی
تولدت مبارک


دوباره روز تولدت رسید / روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من / بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک

اینا رو واسه این ریز نوشتم که اصلا با گروه خونی من جور در نمی یومد و خیلی ضایع بود اینم درشت نوشتم که اونارو جبران کنه

این آهنگ(آهنگ مورد علاقت) و این گل زیبا از طرف من به عنوان هدیه روز تولدت
تولد تولد تولدت مبارک
تولدت مبارک ابوذر 


۲ نظر:

  1. اااااااااااااااااااا...............!!!!!!!!!!!!!!!آقا حمید با اجازه شما: آقای ابوذر ما رو ببخشید تو رو خدا ، 10/10/2010 احساس کردیم یه خبرایی باید باشه ولی نفهمیدم چی بود ، به هر حال ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است( می میره ) تولدتون خیلی خیلی مبارک ، از طرف ما D:

    پاسخحذف
  2. این ابوذر شهرکی کیایی که می بینید واقعاً اون فرشته ی مهر وزیبایی که بهش اشاره کردین نیست لطفاً در انتخاب واژه های خاص برای آدما بیشتر دقت کنید مچکرم

    پاسخحذف