۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

Shilparamam

حتما خبر دارید که چند روزی هست که بچه ی خوبی شدم و زمان بندی خوابم رو دارم درست می کنم تا به همه کارام برسم در راستای این امر مهم امروز صبح زود از خواب بیدار شدم و کلی کار مهم انجام دادم بعد یادم افتاد که باید بریم با دوست عزیزم دکتر فاضل بیرون باهاش تماس گرفتم و قرار شد ساعت 4 کنار Cyber Tower باشیم موقع حرکت تماس گرفت و گفت این امیر اتابک(امیرو) هم قرار بیاد ما که رسیدیم دم Cyber tower هنوز کسی نیومده بود بعد 10 دقیقه دکتر به همراه مموش رسید
Cyber Tower
اولین تجربه موتور سواری در هند
آخه ما خیلی سابقه موتور سواری توی ایران داشتیم یه بار سوار شدیدم و دو بار تصادف کردیم ولی اینجا از بس همه موتور سوار میشن آدم وسوسه میشه .
مموش همین موتوری هست که در تصویر می بینید اینجا بود که متوجه شدم فقط من برای وسایلم اسم نمی زارم .
خلاصه رفتیم سمت SHIPARAMAM(شیل پالا ما)ولی بچه ها بهش میگن شیرپالاما
تتو با حنا
این شیرپالاما یه پارکی هست که تقریبا به موزه مردم شناسی هند شبیه و فروشگاه صنایع دستی داره و مناظر طبیعی زیبا

توی هند زیاد می تونید شاهد این سوژه ها باشید
دختر هندی با آرایش رقص مذهبی


الهه رقص و شادی


موزه مردم شناسی

دیواری که با کوزه ساخته شده بود





این عکس همون امیرو که گفتم
این امیرو کلی بلا سر ما آورد که وقتی رسیدم خونه متوجه شدم هرجا که دوربین دادم بهش عکس بگیره هیچی عکس نگرفته واسه همین هم برای اینکه تابلو بشه عکسش رو بزرگ گذاشتم.
و در آخر هم رفتیم خونه امیر اتابک به صرف چایی راستی امیرو هنوز 5 روپیه به ما بدهکاره

امشب زیاد حوصله نداشتم مطلب بنویسم برای همین هم فقط عکس ها رو با توضیحش گذاشتم شما دیگه به بزرگی خودتون ببخشید


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر