۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

نذری در هندوستان

امروز خیلی خوشحال بودم
دلیلشم همون مشکلی بود که قبلا گفته بودم بالاخره حل شد .
با کلی خوشحالی از دانشگاه زیدم بیرون دیدم (کنار دانشگاه یه معبد هستش) کنار دانشگاه یه قسمتی رو از خیابون نزدیک همون معبد جدا کردن و یه عده آدم دارن غذا می خورن، نظر من رو به خودش جلب کرد رفتم جلو دیدیم تریپش از این فیلم هندیاس که تو معبد غذا می دن و مردم جمع میشن و غذا می خورن خیلی باحال بود منم شروع کردم به عکس گرفتن خلاصه این هندی های با معرفت هی تعارف کردن که بیا داخل، بفرما غذا، منم که .... وای چندشم میشد خلاصه شروع کردیم به عکس گرفتن :
مراسم صرف غذای نذری
هندی ها به دوربین خیلی علاقه دارند
سرک کشیدن از دیوار مجاور معبد

قابل توجه اونایی که میگن این هندی های گدا گشنه، اون آقایی که توی عکس بالا مشاهده می کنید داره مردم رو به زور (دعوت) می یاره برای غذا خوردن[البته که ما از این هندی ها با ... تریم یه لحظه مراسم غذای نذری تاسوعا، عاشورای ایران رو با این ماجرا مقایسه کردم همین ]

بعدم هم رفتیم خونه دکتر فاضل یکی از دوستان جدیدی که با ایشون آشنا شدیم .
توی خونش یه پنجره داشت که من همش فکر می کردن آینه هستش اینم عکسش خودتون قضاوت کنید :
پنجره ای که بسان آینه بود 
دانلود سری کامل عکس ها http://www.4shared.com/file/N-mlj4Z8/nazri.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر