۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

هند کشور ادیان

چند روز پیش که با همخونه ای عزیزم رفته بودیم بیرون یه قدمی بزنیم و نون بگیریم(روتی : نون هندی) داشتیم راجع به دین و مذهب و اینطور چیزا حرف می زدیم نانوایی که ما ازش نون می گیریم نزدیک محله مسلموناس خلاصه وقتی رسیدیم به اونجا دیدیم که کنار مسجد مسلمونا یه گانش گذاشتن و دارن همراه با آهنگ موسیقی مذهبی هم پخش می کنن دقیقا دیوار به دیوار این گانش یه مسجد بود. نزدیکای غروب بود خیلی برام جالب بود، بدونم وقتی که اذان پخش می کنن چه اتفاقی می افته.
سمت راست تصویر مسجد . سمت چپ گانش
نون رو که گرفتیم دیگه غروب شده بود و در کمال نا باوری دیدم که صدای موسیقی مذهبی هندوها قطع شد و از بلندگوهای مسجد صدای اذان می یاد بعد از اینکه اذان تمام شد دوباره صدای موسیقی مذهبی هندوها بلند شد .
گانش خدای هندوها
ابوذر مشغول برداشتن روتی ها
خلاصه قابل توجح بعضی ها که نمی تونن عین انسان های مترقی با هم و در کنار هم با آرامش زندگی کنن والله این هندی ها هزار مدل خدا دارن و در صلح و صفا با هم زندگی می کنن یه نمونشم که براتون ذکر کردم.

خوب این نون خوب رو گرفتیم به این داستان زیبای دینی، مذهبی هم نگاهی داشتیم حالا بریم سراغ اصل ماجرا که براش رفتیم نون گرفتیم.
کل داستان برای این بود که بریم نون بگیریم و بنده بازهم هنر آشپزیم رو به رخ دوستان بکشم رسیدیم خونه با نون های داغ و تازه شروع کردم به مراسم کباب کردن بادمجان جهت تهیه میرزاقاسمی همونی که تو تصویر زیر مشاهده می فرمایید .

میرزاقاسمی و روتی
الان که دارم این مطالب رو می نویسم ساعت 2 بامداده خودم احساس می کنم که نمی تونم مطالب رو خوب به هم مرتبط کنم واسه همین دیگه چیزی نمی گم فقط لینک عکسا رو میزارم که دانلود کنید واگه دوست داشتید نظراتتون رو برام ارسال کنید

دکتر فاضل و ابوذر خان مشغول طرف میرزاقاسمی
دانلود سری کامل عکس ها http://www.4shared.com/file/X1GkjZHS/Cook.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر