۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

سخنی از بزرگان


خدایا، به من توفیق تلاش در شکست، صبر در نومیدی، رفتن بی همراه، جهاد بی سلاح، کار بی پاداش، فداکاری در سکوت، دین بی دنیا، مذهب بی عوام، عظمت بی نام، خدمت بی نان، ایمان بی ریا، خوبی بی نمود، مناعت بی غرور، عشق بی هوس، تنهایی در انبوه جمعیت، و دوست داشتن، بی آنکه دوست بداند، روزی کن.

********************************************

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند

ستایش کردم ، گفتند خرافات است

عاشق شدم ، گفتند دروغ است


گریستم ، گفتند بهانه است

خندیدم ، گفتند دیوانه است

دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم...

********************************************

تمام وجود گناه کردم و در تکرار آن اصرار...

اما نه نعمتش را از من گرفت نه گناهانم را فاش کرد ... 

اگر طاعتش را کنم چه می کند؟؟



دکتر علی شریعتی

۱ نظر:

  1. فداکاری در سکوت
    ایمان بی ریا
    مناعت بی غرور
    عشق بی هوس
    رفتن بی همراه

    اینا رو دوست دارم
    فکر کنم داشته باشم

    پاسخحذف