۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

فیس بوک

سلام امروز داشتم فیلم شبکه ی اجتماعی رو میدیدم  
خیلی فیلم جالبی بود فردا هم امتحان درسی رو دارم که مارک زوکربرگ روی سیستمش نصب کرده بود البته بنده هیچ مطلبی درباره این درس نخوندم و محولش کردم به میانترم دوم تا اون موقع حتما این درس رو خوب یاد می گیرم ولی به شما پیشنهاد می دم حتما این فیلم رو ببینید البته اگه مثل من شما هم همیشه روی فیس بوک آنلاین هستید و همه خبرهاتون رو از اونجا می گیرید باید این فیلم به نظرتون جالب بیاد بازم میگم این فیلم به نظر من خیلی قشنگ بود.

دانلود فیلم با لینک مستقیم



این فیلم از سایت www.magicp30-3.in بر گرفته شده است
یه نکته هم بگم که این فیلم همین امشب برنده جایزه گلدن گلوب شد.
Facebook mark zukerberg مارک زوکربرگ فیس بوک شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی فیلم هند دانلود عکس تصویر دانشگاه 

۳ نظر:

  1. اگر يك سايت خوب ميخواي كه تو ايران هم فيلتر نباشه و هر نوع فايل و عكسی رو توش آپلود كنی ولبنك مستقيم هم داشته باشه اين سايت رو به تو پيشنهاد ميكنم حميد جان
    ge.tt
    اگر سوالی هم داشتی ميتونی از من بپرسی

    پاسخحذف
  2. سامان جان از بابت راهنمایت ممنون ولی متاسفانه این سایتی که معرفی کردی اطلاعات رو فقط به مدت 30 روز نگهداری میکنه و بعدش پاک میشن از روی هاستشون

    پاسخحذف
  3. حميد جان اين در صورتی هست كه شما در سايت عضو نباشی. تو سايت عضو شو ديگه محدوديت زمانی 30 روزه نداری من ماها هست كه فايل دارم توش آپلود ميكنم وهيچ كدام از فايل هام حذف نشدند.

    پاسخحذف