۱۳۸۹ دی ۱۸, شنبه

دریاچه حسین ساغر

 اندر مزایای تلنگانا این بود که دیروز دانشگاه تعطیل شده بود و من هم حسابی تو خونه حوصلم سر رفته بود زنگ زدم به ابوذر پرسیدم که چی کارست و چیکار می خواد بکنه ؟
گفت که می خواد بره پلیس برای کارای پلیسش من هم گفتم که اگه می خواد بره من هم باید ویزام رو تمدید کنم قرار گذاشتیم و رفتیم رسیدیم پلیس، پلیس گفت که وقت تموم شده و شما باید برید و دوشنبه بیاد خلاصه ما هم حوصله چونه زدن نداشتیم و اومدیم خونه بعد از نهار قرار شد بریم یه جایی تا از این وقت پیش اومده استفاده کنیم خلاصه قرعه به نام دریاچه حسین ساغر افتاد و ما هم راهی این دریاچه شدیم من تا نزدیکی های این دریاچه زیاد رفته بودم حتی چند بار هم برای مراسم به کنار دریاچه رفته بودم ولی تا به دیروز داخلش نرفته بودم که دیروز این قسمت نصیب ما شد .
خلاصه رفتیم داخل محوطه و بعدش یه بلیط 50 روپیه ای گرفتیم و رفتیم تا مجسمه بودای داخل دریاچه رو ببینیم .
قایق رانی در داخل دریاچه حسین ساغر

قایق رانی در داخل دریاچه حسین ساغر

رستوران کنار دریاچه

رستوران کنار دریاچه

ابوذر در کنار دریاچه

هندی ها و در دورنما سمت راست مجسمه بودا

مرغان دریایی

ابوذر داخل کشتی 


نمایی از پشت مجسمه بودا
نمای روبروی مجسمه بودا
هندی ها مشغول عکس گرفتن از مجسمه
اینجانب
غروب آفتاب در دریاچه حسین ساغر
نگاهی به افق های دور دست
من و مجسمه
من و ابوذر در حال برگشت
اینجا هم یه پارک بود روبروی دریاچه
بعد از اینکه از محوطه دریاچه دور شدیم رفتیم داخل یه پارک که روبروی دریاچه بود به نام N.T.R Gardens عکس فوق هم توی این محل گرفته شده .
اگر نمی توانید عکس ها رو ببینید می تونید اونها رو از (دانلود سری کامل عکس ها)دانلود کنید. یا به راهنمایی مراجعه کنید 

۵ نظر:

  1. این مجسمه جنبه ی مذهبی داره یا فقط توریستیه؟؟؟
    یعنی اونجا عبادتگاه ندارن احیانا؟

    پاسخحذف
  2. نه این مجسمه فقط جنبه توریستی داره تا اونجایی که من می دونم و دیدم و هیچ عبادتگاهی اونجا نیست فقط در یکی از روزهای سپتامبر مجسمه های گانش رو داخل آب دریاچه حسین ساغر می ندازند که هیچ ربطی به این محسمه بودا نداره

    پاسخحذف
  3. ممنون
    مطالبتون راجع به هند خیلی جالبه
    بهترین نکته اش هم اینه که فقط خوبیه محض می نویسید(همه چیز ملموس و واقعیه)
    جدا ارزش اینو داره که آدم هر دفعه منتظر پست بعدی بمونه
    موفق باشید

    پاسخحذف
  4. سپاسگزارم از نظرات شما دوست عزیز

    پاسخحذف
  5. سلام. ما یک عذرخواهی به شما بدهکاریم. کامران یکی از عکسهایت را بدون اجازه در قسمت شاغلام در هند گذاشته که امیدوارم ما را ببخشید. موفق باشید. علی پارسا

    پاسخحذف