۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

اولین امتحان در هندوستان

امروز اولین امتحانم رو دادم 
از صبح که بلند شده بودم همش امیدوارم بودم که امتحانات برای بار دوم Postpone بشه هی به کتاب ها نگاه می کردم هی دنبال یکی میگشتم تا یه خبری از Postpone شدن امتحانات بده خلاصه ساعت 12 رفتم دانشگاه و هرچی گشتم دیدم خبری از تلنگانا نیست آخر دل رو زدم به دریا رفتم پرسیدم آقا امروز امتحان هست یا نه مسئول امتحانات هم گفت بله ولی من باز امیدم رو از دست ندادم و شروع کردم به دعا کردن شاید 1 هفته دیگه امتحان داشته باشیم خلاصه بچه ها اومدن و از هرکدوم یه مطلبی پرسیدم دقیقا از 6 تا سوال 3تاش همون هایی بود که پرسیدم خلاصه رفتیم سر امتحان و بهمون 8 تا برگه سفید دادن و یه برگه سوال که توش 6 تا سوال بود که باید 4 تاش رو جواب می دادیم خلاصه من هم شروع کردم به جواب دادن جای شما خالی 21 صفحه توی دوساعت نوشتم حالا درست یا غلطش رو نمی دونم ولی نوشتما.

فردا هم امتحان دارم خداکنه این یکی دیگه Postpone  بشه این یکی دیگه شوخی نداره و واقعا سخته، استادشم اصلا انگار نه انگار که اینجا هنده از 16 جلسه تا الا26 جلسه اومده تمام سیلابسش هم با جزئیات درس داده و خیلی هم سخته
شما هم دعا کنید شاید این یکی از سرم بگذره

۴ نظر:

  1. سلام حمید جان خوبی عزیز
    وبلاگ قشنگی داری , هر چند وقتی یه سری میزنم یه نگاهی میندازم , نگران امتحان ها نباش خیالت تخت ... ایشاءالله همش پاس میشه فقط یادت نره که بنویس تا جایی که میتونی بنویس البته یکی دو تا استاد هستن که تائیر نمیدن زیاد نوشتن رو .. در هر حال موفق باشی
    حتما با خودت میگی من کی هستم ... من رامین دانشجوی سال 2 رشته و گرایش خودت (شبکه) , امروز اتفاقا قبل امتحان دیدمت اما سروش بابو :d منتظر بود عجله داشتم
    موفق باشی ... دمت همیشه گرم باشه

    پاسخحذف
  2. سپاسگزارم رامین جان شما لطف دارید
    خداکنه که بتونم درسها رو پاس کنم واقعا نگران هستم.
    با عرض شرمندگی باید فکر می کنم خدمت شما نرسیدم و شما رو از نزدیک زیارت نکردم .
    خوشحال می شم این افتخار نصیبم بشه

    پاسخحذف
  3. قربونت عزیز ایشاءالله بعد امتحانات بیشتر همو میبینیم
    راستی اگر جزوه و یا نمونه سئوال خواستی من زیاد دارم از سال قبل هست البته میدونم که سیلابس تغییر پیدا کرده اما اگر فکر میکنی که نیاز هست و میتونه کمکت کنه میتونم برات آماده کنم و بدم خدمتت ..
    موفق باشی ... همچنین شاد

    پاسخحذف
  4. فقط می تونم بگم سپاسگزارم از لطف شما
    به امید خدا
    توی همین روزها شما رو ملاقات کنم

    پاسخحذف