۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

دیوالی Divali

 سلام از اینکه چند وقتی بود که نتونستم وبلاگ رو آپدیت کنم عذرخواهی می کنم این چند مدت از ایران مهمون داشتم و درگیر مهمون داری بودم امروز مهمونام رفتم خونه ی دوستاشون مهمونی و من هم اندکی بیکار شدم و تصمیم گرفتم که از مطالب عقب افتاده جلوگیری کنم و زودتر شروع کنم به آپدیت کردن روی این حساب از جشن دیوالی شروع می کنم چند روز پیش یعنی دقیقا در تاریخ 5.11.2010 شب در حدود ساعت های 6 و 7 غروب حیدرآباد شد مثل این شهرهای جنگی مرتب صدای ترقه و فشفشه و از این بمب ها ی پر سروصدا و از این مدل چیزا خلاصه که جشن دیوالی شروع شد این که فلسفه این جشن چی بوده و چی هست رو هنوز نمی دونم چون هنوز وقت نکردم به این کارها برسم ولی برای اینکه از خبرهای حیدرآباد اطلاع داشته باشید این عکس ها رو و این مطالب رو فعلا می زارم تا بعدا سرفرصت مناسب یه توضیح کامل درباره این مراسم داشته باشم.
فقط این نکته رو هم بگم که اگه اینا دیوالی دارن و توی این دیوالیشون این هم ترقه بازی می کنن ما در روز و شب چهارشنبه سوری در برابر دیوالی این هندی ها حرفی برای گفتن نداریم .
یکی از فروشگاه های ترقه های جشن دیوالی

ابوذر وسط دریایی از ترقه

اینم یه ترقه کوچولو

اینم از دعوای من و ابوذر سر تصاحب ....

یه فروشگاه دیگه
هندی ها مشغول مراسم آتش بازی


نور افشانی 

نمایی از دانشکده SIT دانشگاه JNTU

غبار بعد از ترقه بازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر