۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

واقعیت هندوستان قسمت اول

  چند وقتی هست که می خوام مطلبی تحت عنوان واقعیت هندوستان و دانشگاه های اون براتون بزارم تا امشب که وقت پیدا کردم .
اگه به عکسهای قبلیم نگاه کنید با خودتون میگید وای هند چه کشور تر تمیزی، چقدر مرتب و منظم هستش .البته خیلی هم بد نیست .
اولین صحنه ای که من توی هند دیدم و برام واقعا ناخوشایند بود همین تصویر هست که شما در پایین مشاهده می کنید. در هند برخلاف ایران که پر از گربه هست کشوری هست که پر از سگ می باشد .
تصویری که بسیار توی هند شاهد اون هستید

توضیح بالا
 اینجا یعنی توی حیدرآباد تصوری که زیاد می بینید سیم های برق و فیبرهای نوری هست که به صورت کاملا بی نظم و ترتیب مثل یک کلاف سردرگم توی هم تنیده شده اند.
سیم های درهم و برهم و بدون نظم
هندی ها بسیار می خوابن یعنی بهتر بگم هرجا که احساس خواب کنند همونجا می خوابند

خوابیدن کنار خیابان 
توضیح بالا
خواب یک زن در کنار محل کار همسرش
توضیح بالا(تصویری نزدیک تر)
از رستورانهای محلی نگم که ... می تونید یه نمونشو توی عکس زیر ببینید
رستوران های کنار خیابان

خیابان اصلی کنار دانشگاه
امان از خوابیدن رانندها
رانندگان همیشه خواب
سگها و سطل های زباله
ژنده پوشهای سرگردان در خیابانها


ساختمانهای متروکه
 اونهای که به هند سفر کردن با این صحنه بسیار مواجه شدن که هندی ها هرجا پیدا می کنند مشکلشون رو حل می کنند و جالب این نکته رو هم بگم که هندی ها وقتی می خوان برن دسشویی برای قضای حاجت دم پایشونو دم در در می یارن و پا برهنه می رن داخل دسشویی
به جا آوردن قضای حاجت

وضعیت پیاده روها

وضعیت خیابانها
 یه زمان توی ایران که بودم همش می گفتم ای بابا این چه وضع خیابونه همش چاله چولس ولی وقتی اومدم اینجا گفتم قربون خیابونای ایران برم همش اسفالت بود. اینجا خیابونا همش چاله چولس ولی هر چند سانت یه آسفالتی داره آسفالت که چه عرز کنم سیمانی داره آخه اینجا بیشتر مسیرها رو سیمان می کنن تا آسفالت
وضعیت خیابانها (در نمایی نزدیکتر)
خلاصه این قسمت اول از چیزهای بود که من توی هند دیدم و از دید من بود ممکن خیلی ها موافق باشن و خیلی ها مخالف هند نقطه به نقطه و شهر به شهر فرق می کنه این عکس ها از نزدیک دانشگاه JNTU گرفته شده بود.
اینها رو نوشتم واسه اون دوستانی که علاقه دارن بیان هند ولی نمی دونن با چه صحنه ای روبرو میشن البته بازم تکرار می کنم این صحنه ها رو اونایی می بینن که دانشگاه JNTU رو انتخاب کنن.

۴ نظر:

  1. میگم که اجازه هست ما هم چند تایی از این واقعیت ها رو بگیم؟

    پاسخحذف
  2. خواهش می کنم. حتما این چه حرفی؟
    این مطالب رو قرار می دم تا اون بندگان خدایی که هنوز نیومدن دید درستی پیدا کنند.
    خوشحال می شم اگه شما دوستانی هم که اینجا هستید از طریق این وبلاگ به باقی ایرانیان کمک کنید.

    پاسخحذف
  3. آقای برزگر در مورد همه چیز گفتید الا امنیت هند !به نظرتون هند امنیت کافی رو برای یه دختر تنها که می خواد بیاد واسه ادامه تحصیلات داره !؟
    من دوستم می خواد بیاد اونجا ولی از این موضوع می ترسه ؟

    پاسخحذف
  4. درباره امنیت هند باید بگم که اصلا دوست ندارم مثل بعضی از دوستان شروع کنم به خالی بندی ولی سعی می کنم حتما یه مطلب هم در این مورد آماده کنم و توی سایت قرار بدم
    ولی به صورت خلاصه باید بگم اینجا توی حیدرآباد خیلی از خانم های ایرانی به تنهایی زندگی می کنند و درس می خونند و تا اونجایی که من خبر دارن مشکل خاصی هم ندارند کلا هندی ها آدم های آرومی هستن و زیاد در فکر مشکل درست کردن برای خانم ها نیستن(امیدوارم موضوع رو گرفته باشید)
    ولی خیلی از این موارد به خود فرد بستگی داره

    پاسخحذف