۱۳۹۰ فروردین ۲۶, جمعه

سفرنامه میسور قسمت اول

سلام بعد از حدود یک ماه که درگیر امتحانات بودم بالاخره هفته  پیش امتحاناتم تموم شد و به صورت کاملا برنامه ریزی نشده راهی سفر شدم سفری در حدود 900 کیلومتر البته 900 کیلومتر جزء فاصله های کم توی هند هستش خلاصه قرار شد برم میسور پیش چندتا از دوستان روز 9 April رفتم راه آهن و بعد از سکون 10 ماهی که می گذشت راهی سفر شدم که بسیار جالب بود سفر بسیار پربار و طولانی بود برای همین تصمیم گرفتم توی چند قسمت این سفرنامه رو براتون به روایت تصویر بیان کنم.
بعد از اینکه رفتم راه آهن یک بلیط برای شهر بنگلور گرفتم و ساعت 7 شب راهی بنگلور شدم
بعد از اینکه بلیط گرفتم در حدود 2 ساعت وقت داشتم تا حرکت قطار برای همین یه چند تا عکس گرفتم که در زیر می تونید ببینید نمای داخلی و نمای بیرونی ایستگاه راه آهن حیدرآباد
نمایی از ایستگاه راه آهن حیدرآباد

نمای داخلی ایستگاه راه آهن حیدرآباد

صبح در حدود ساعت 6 رسیدم بنگلور بعد از رسیدن به بنگلور باید به سمت میسور حرکت می کردم بنگلور با میسور در حدود 3 ساعت فاصله داره وقتی که از ایستگاه راه آهن بیرون رفتم به ترمینال اتوبوس های بنگلور رسیدم که دیدم یه اتوبوس داره به سمت میسور حرکت میکنه که با همون اتوبوس راهی میسور شدم و در حدود ساعت 10 به میسور رسیدم

نمای داخلی ایستگاه راه آهن بنگلور

نمای بیرونی ایستگاه راه آهن بنگلور
وقتی رسیدم میسور خیلی گرسنم بود برای همین چند تا موز خریدم این هم از صبحانه اینجانب در میسور

این هم از صبحانه بنده در شهر میسور
میسور شهر فوق العاد زیبا و آرومی بود این هم اولین نمایی که از میسور گرفتم

نمایی از شهر میسور

درختهای دانشگاه میسور
 بعد دوستانم اومدن دنبالم و رفتیم دانشگاه میسور در زیر هم عکس هایی از دانشکده ریاضی و مدیریت میسور رو می تونید ببینید
دانشکده ریاضی و مدیریت میسور

یکی از کلاس های دانشکده مدیریت
هنرنمایی بچه های دانشکده مدیریت
دانلود سری کامل عکس ها

این سفرنامه ادامه دارد.......