۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

جشن سال نو در دانشگاه عثمانی

با تقدیم بهترین شادباش ها به مناسبت سال 1390 به تمامی شما عزیزان
امشب توی دانشگاه عثمانی بچه ها مراسم سال نو گرفته بودن و طبق معمول که هرجا مراسم باشه من هم اونجا سرو کلم پیدا میشه رفتیم با بچه ها البته با یک یاعت تاخیر رسدیم و جای شما خالی مراسم بدی هم نبود و خیلی خوش گذشت این هم عکس هایی از مراسم امشب .
اجرای مراسم موسیقی

بچه های خوش تیپ گروه برق و عمران دانشگاه JNTU

اجرای موسیقی

نمایی نزدیک از ابوذر بسیار عزیز

ابوذر برای همه دوستداشتنی هستش اینم مدارکش که موجود هست

اجرای مسابقه خوانندگی

اجرای مسابقه خوانندگی

اجرای موسیقی بسیار زیبا از امین عزیز

سفره هفت سین و دستان

مهمترین قسمت ماجرا و شام

عکس پادگاری به سبک هندی ها

دوستان دیروز، امروز و فردا

این هم از فالی که هادی عزیز گرفت
مراسم بسیار خوبی بود و جا داره همین جا از برگزار کنندگان این مراسم تشکر کنم البته توی این مراسم من زیاد عکس نگرفتم بیشتر فیلم گرفتم که تا ساعاتی دیگر فیلم ها رو آماده می کنم و روی وبلاگ قرار می دهم امیدوارم از عکس ها خوشتون اومده باشه .
دوستانه عزیزی که توی این مراسم بودن وو عکسی رو علاقه مند هستند که با کیفیت بالا داشته باشند می تونند برام ایمیل بفرستن تا عمس مورد نظرشون رو براشون ارسال کنم 

۱ نظر:

  1. khoshhalim ke be doostan khosh gozashte. be omide didare shoma dar jashn haye digar

    پاسخحذف