۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

سفرنامه میسور قسمت چهارم

بعد از باغ وحش رفتیم یکی از باغ های زیبای میسور:






بعد از اینکه از پارک دراومدیم طبق معمول با راننده ریکشا ها حرفم شد بی خیال ریکشا شدیم و تصمیم گرفتیم کمی قدیم بزنیم توی همین فاصله یه گاری با گاو اومد بهش گفتم ما رو هم می رسونی یارو هم که کلا آدم باحالی بود گفت بیاد بالا من هم از خدا خواسته رفتم و سوار شدم کلی هم با یارو عکس گرفتم.

کم کم دیگه داشت غروب می شد و رفتیم به سمت کاخ ماهاراجه . وسط شهر میسور یه کاخ ماهاراجه هست که به تمامی دوستانی که می رند میسور پیشنهاد می کنم حتما برنامه سفرشون رو طوری تنظیم بکنند که برای یکشنبه میسور باشند زیرا فقط غروب یکشنبه کاخ رو چراغ بانی می کنند که فوق العاده زیبا میشه












این هم از شام


دانلود سری کامل عکس ها (باغ)
دانلود سری کامل عکس ها (کاخ)
این داستان ادامه دارد ......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر