۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

شهریه های جدید دانشگاه JNTU

سلام وقت به خیر چند وقت پیش از طریق یکی از دوستان متوجه شدم که شهریه های دانشگاه JNTU اضافه شده بعد از چند روز که مطمئن شدم دیدم بله واقعا این موضوع صحت داره و شهریه تمامی دوره ها و رشته ها به غیر از دوره M.TECH اضافه شده برای همین که موضوع رو کامل به اطلاع شما دوستان عزیز برسونم از روی برد دانشگاه که این اطلاعیه رو نصب کرده بودند یه عکس گرفتم توی عکس زیر می تونید قیمت های جدید و قدیم را ببینید .
علت این تغییر قیمت هم اینطور که اعلام شده چون دانشگاه JNTU در مقابل با باقی دانشگاه های خوب هند شهریه کمتری می گیرد بنابراین تصمیم گرفته اند شهریه ها را زیاد کنند و قرار هست از سال تحصیلی 2011-2012 هم اجرایی شود شهریه های دوره های لیسانس از سالی 2800 دلار به سالی 6000 دلار و MBA هم از 3000 دلار به 5000 دلار افزوده شده باقی تغییرات را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید .
به نظر من با این قیمت ها دیگه فکر نمی کنم این دانشگاه خیلی برای ادامه تحصیل مناسب باشه.
عکس از تابلوی اعلانات دانشکده SIT
نمایی از داخل دانشکده SIT

نمای داخل دانشکده SIT
اینطور که از بعضی از دوستان شنیده ام گویا قرار است از سال بعد دانشگاه JNTU برای ورودی ها جدید شرط داشتن IELTS را اجباری کند ولی چقدر این بحث صحت داشته باشد اطلاعی ندارم ولی به محض اینکه از صحت این خبر آگاه شدم به اطلاع شما بزرگواران می رسانم .

۱ نظر:

  1. آخی آخی نچ ، طفلکیا ، یعنی تا این حد حالشون بدههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ای بابا یکی یه فکری بکنه ، دکتری ، قرصی ، بیمارستانی ، نمی شه که مریض (اساتید و مسئولین ...........jntu )رو همینطور به حال خودش گذاشت ، لابد پس فردا هم می گن ما شبعه 2 هاروارد هستیم !!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف