۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

جشن تولد

Happy Birthday Diviya
دیروز رفته بودیم دانشگاه دیدیم بچه ها دارن با هم پچ پچ می کنن بعد مدتی متوجه شدم امروز یعنی دیروز تولد یکی از همکلاسی هام بود که CR کلاسمون هم هست (نماینده) من هم دوربین همراهم نبود سریع با مجید رفتیم خونه من دوربین رو برداشتیم رفتیم دانشگاه بعد از آزمایشگاه رفتیم داخل کلاس و دیدیم بچه ها کیک خریدن با برف شادی این هم عکس های این مراسم دانشجویی.
البته این نکته رو هم ذکر کنم که اینجا توی هند رسم بر این هست که روز تولد بچه ها باقی بچه ها براش کیک تولد می گیرن و باید کیک رو حسابی به سر و صورتش بمالن البته توی کلاس ما این اتفاق نیوفتاد و دلیلش رو هم نمی دونم چرا ولی نمونه این عکس رو از سایت یکی از دوستا براتون روی این وبلاگ قرار می دم.
یه نکته جالب دیگه هم این بود که باید Diviyaکیک رو می برید و باقی بچه اون کیک رو توی دهنش می زاشتن(فکر بد نکنید فقط خانم ها این کار رو انجام دادن) بعدش خلاصه نوبت به همکلاسی ایرانی ما رسید و ایشون هم به اشتباه به جای اینکه کیک رو توی دهن Diviyaبذاره خودش کیک رو خورد و کل کلاس از خنده منفجر شد.
همکلاسی ها احمد و (عبدالرحمان از لیبی)

همکلاسی ها احمد و مجید
کیک تولد

شمع های جادویی هرچی فوت می کرد باز دوباره روشن می شد

تنها کسی که توی این تصویر حواسش به دوربین هست خانم یزدانی پور هست

این هم تکرار عکس بالا

کلاس به همرا بجه ها

این هم هدیه ای که بجه ها برای Diviyaگرفته بودن

این هم از عکس یادگاری
این هم از عکسی گه گفته بودم و قولش رو داده بودم

غلط گیری شده توسط سرکار خان یزدانی پور:
توی متن قبلی به اشتباه نام این همکلاسیمون که تولدش بود رو نوشته بودم Naviyata که گویا اشتباه نوشته بودم (نمی دونم چرا همش اسم این هندی ها رو اشتباه صدا می کنم) به هر حال اسم همکلاسیمون Diviya هستش
مجددا از خانم یزدانی پور تشکر می کنم بابت این اطلاع رسانی

۷ نظر:

  1. hamed:
    hamin bala sare manam oomade hamid jan

    پاسخحذف
  2. aghaye barzegaaaarrrrr,tavalode divya budddd,navyata une ke lebase zard pushideee,man fek kardam un rooz rafe ebham shod ;)

    پاسخحذف
  3. ای وای حالا مجبورم اسمش رو درست کنم
    خدایا من چرا انقدر اسم اینارو عوضکی می گم؟؟!!

    پاسخحذف
  4. salam.khoshtip.kheili ali bood.mamnoonam.

    پاسخحذف
  5. bazam splle esh ro eshtebah neveshtin aghaye barzegaaarrrrrrr ;)
    Divya doroste ;)
    khob esmashun sakhte digeeee,taghsire shoma nisttt

    پاسخحذف
  6. Hello dear hamid, Thanks for your effort to gather every thing , specially well organized in some situations . I wish more succeed forever
    Ahmad , classmate

    پاسخحذف