۱۳۸۹ فروردین ۸, یکشنبه

امان از این پست DHL

سال نو بر همی شما عزیزان مبارک
امیدوارم سال خوبی را تا این لحظه داشته باشید .

جای شما خالی برای تعطیلات رفته بودم اهواز اگه خاطرتون باشه توی پست قبلی درباره پست ایران گفتم که یه بسته را پست کردم و بعد از 1هفته بدبختی بالاخره رسید .
اما امان از این خارجی های( به قول بعضی ها بی دین و ایمون ) من بسته رو چهارشنبه فرستادم و قرار بود دوشنبه هفته بعدش برسه ولی در کمال تعجب روز جمعه یک SMS برام از طرف پست DHLاومد که این متنش است :

Dear customer, DHL shipment AWB #.........

delivered on 19/03/2010 13:21, was signed

for by .............

Best regards,

DHL.

خداوکیلی ما پست داریم اونام پست دارن .

فقط یه مشکلی که DHL داره اینه که نمی زاره پول تو بستتون بزارید .

ولی در کل من که از خدمات DHL حسابی راضی هستم کاش ایرانم یه روز به تونه قدری به خودش بیاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر