۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

سلام

این اولین پستی است که قراره بنویسم
ولی برای اینکه از وبلاگ قبلیم ادامه بدم هم لینکشو میزارم و هم اینکه آخرین پست اون وبلاگو :
چند مدتی هست که چیزی ننوشتم اما امروز خیلی هوس وبلاگ به سرم زد .
اولاش که این وبلاگو راه انداختم تصمیم گرفتم که بیا و درباره گردشگری که یکی از علاقه های من تو رندگیمه بنویسم بعدا با مشکل روبرو شدم و چیزهای دیگه .یه مدتی هم چند تا متن آموزنده گذاشتم .
باز دوباره برگشتم اما این سری تصمیم گرفتم متنوع تر شروع به کار کنم درباره هرچیزی بنویسمپس شروع میکنم:
الان یه مدتی هست که دارم برای ادامه تحصیل تو خارج از کشور تحقیق میکنم بالاخره بعد از یه مدت تحقیق به دانشگاه USM تو کشور مالزی در رشته Computer Since دست یافتم خلاصه از امروز تمام عزم(اگه اشتباه ننوشته باشم)را جزم گردم تا هرطوری که میشه توی این دانشگاه پذیرش بگیرم .
پس احتمالا از این به بعد توی این سایت مطالبی درباره مالزی و ادامه تحصیل هم میبینید .


اگه خواستید مطالب قبلی من رو دنبال کنید می تونید به این آدرس مراجعه کنید :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر