۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

یک روز بهاری در حیدرآباد


سلام 
مدتی هست که مطلب ننوشتم در واقع نه اینکه بخوام بنویسم و تنبلیم بیاد نه اصلا اینطوری نیست موضوع اینه که اصلا مطلبی ندارم که بنویسم فکر می کنم دیگه کم کم دارم دچار روزمرگی می شم توی این حیدرآباد یا باید یه مسافرتی برم یا اینکه هند رو عوض کنم البته هند رو که فعلا نمی تونم ترک کنم تقریبا یه 1 سال دیگه باید اینجا باشم تا درس ها تموم بشه این مطلب رو هم برای شما دوستان عزیز نوشتم که نگید از این 1ماه هیچ خبری نیست .

فکر کنم برای اینکه بتونم وبلاگ رو آپ نگه دارم باید یه مقدار خودم خبر سازی کنم :) نه اینکه دروغ پردازی ها نه این کاره بدی مثلا یه بلایی سر کسی بیارم بعد بیا اینجا به همراه عکس و مصاحبه براتون منعکس کنم هان ؟ نظر شما چیه؟
اما واسه اینکه یه چند تا عکس ایم مطلب داشته باشه یه سری عکس از یه بعد از ظهر بهاری براتون می زارم اینجا توی هند الان تقریبا هوا بهاری هستش:









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر