۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

تلنگانا عاشقتم

توی فیس بوک نوشته بودم تلنگانا عاشقتم یکی از دوستان نوشته بود "دختر هندی اسمش تلنگاناس" :)

توی ایران معمولا مدارس یا دانشگاه ها با بارش برف تعطیل میشدن این اواخر هم با آلودگی هوا ولی ما توی حیدرآباد یه پدیده جالب داریم به اسم تلنگانا . 
تلنگانا یه درگیری داخلی توی ایالت آندراپرادش و شهر حیدرآباد یعنی همین شهری که من توش زندگی می کنم و داستانش هم از این قرار هست که دودسته هستن که می خوان این ایالت رو به دو ایالت تقسیم کنن برای همین هر وقت این درگیری ها بالا میگیره یا از سوی دولت یا از سوی مسئولین تلنگانا شهر با اعتصاب روبرو میشه و نتیجه اون میشه تعطیلی شهر و مخصوصا دانشگاه ها و مخصوصا دانشگاه JNTU یعنی دانشگاه من .

این هفته از اول هفته تاامروز که جمعه باشه پشت سر هم امتحان داشتیم که خداروشکر دیشب بهمون خبر دادن که امتحان فردا به تعویق افتاده. خدایش دیگه خسته شده بودم واقعا نمی تونستم برای امتحان بخونم برای همین دیگه داشتم کم کم بی خیال امتحان میشدم و می خواستم این امتحان رو موکول کنم به سری بعد که خداروشکر این اتفاق با وجود تلنگانای عزیز نیفتاد فقط خداکنه که بتونم این درس رو خوب بخونم و نمره خوبی برای این درس بگیرم . شما هم برام دعا کنید. :) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر