۱۳۹۲ شهریور ۱۷, یکشنبه

بازگشتی پس از یک سال

سلام

سلامی دوباره به شما دوستان عزیز

در حدود یک سالی میشه که من توی این وبلاگ مطلب قرار ندادم

علتشم هم درگیری های کاری و هم درگیری های شغلی جابه جایی چند کشوری که عوض کردم و اتفاقات و مشکلاتی بود که برام پیش می یومد.

خیلی دلم برای این محیط و اینطور کار ها تنگ شده بود .

راستش رو بخواهید برای این وبلاگ من که اصلا هم سیاسی نبوده و نیست مشکلاتی بعضی ها به وجود می آوردند که مرتب باعث می شد که من نتونم مطالبم رو اینجا بیان کنم.

هر مطلبی که می نوشتم دوستان وقتی بنده رو از نزدیک می دیدند از خجالت بنده در می آمدند.

در حال حاضر قصد دارم اگر مشکلی برام پیش نیاد و خبری مثل اخبار قبلی نشه دوباره شروع کنم به مطلب گذاشتن

البته این نکته رو هم بگم که سعی می کنم مطالب جا افتاده که توی این یک سال ننوشتم رو هر هراز چند وقتی براتون قرار بدم
اگر هم به دلیل مشکلاتی که برام پیش می آید نتوستم مطلبی بنویسم حداقل ویدئوی تهیه کنم و ویدئو روی یوتیوب قرار بدم تا بتونم مطالب رو به روز کنم


با احترام
حمید رضا برزگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر