۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

پایان یه مدت طولانی استرس

سلام 
امیدورارم همتون خوب سلامت باشید تقریبا 3 ماهی بود که ازم خبری نبودش 
توی این مدت درگیر خیلی کارها بودم از سفر گرفته تا امتحانات و یه فکرایی هم درباره آینده و خلاصه از این چیزا 
راستش دلم خیلی برای وبلاگم تنگ شده بود توی این مدت باید اعتراف کنم که اطلا بهش سر نزده بودم امیدوارم از این به بعد فرصت بیشتری پیدا بکنم
راستش توی این مدت امتحانات از یه طرف و یک سری مشکلات زندگی از اون یکی طرف بهم به صورت ناجوانمردانه داشت فشار می آوردش نتیجش هم این شده که .....
حالا بماند بعدا می گم نتیجش رو
اما از امتحانات :
بالاخره ترم سوم امتحاناتش تموم شدش و فقط مونده سمینار و پروژه این ترم که به امید خدای مهربون اون ها رو هم دفاع بکنم ترم سوم هم تموم میشه
توی این مدت به چند تا ایالتهای هند سفر کردم و چند تا همایش و کنفراس هم شرکت کردم در هر حال براورد این مدت به لطف خدا بد نبود دوستان خوبی هم پیدا کردم و با عزیزان زیادی هم آشنا شدم 
فکر می کنم این مقدمه ای بود برای مطالبی که باید توی چند روز آیند آپ کنم
این هم یک عکس از بچه های کلاس روز آخر امتحانات یا بهتر بگم آخرین امتحان قبل از دفاع از پروژه 


در حال حاضر خدانگهدار تا فردا که یه مقدار مطلب آماده کنم درباره وقایع این مدت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر